Kundestøttespesialist Bilde

Hei, vi er glade for at du fant veien hit!

Type stilling Arbeidsgivar Område Tilsettingsform Del
Kundestøttespesialist Tibber - Join the electric revolution Sunnfjord Fulltid
Tibber - Join the electric revolution Logo

Tibber - Join the electric revolution

Hafstadvegen 23, 6800 Førde, Norge
6812 FØRDE
Sjå bedriftsprofil Sjå fleire ledige stillingar frå denne bedrifta

Kontakt

Henrik Holmelid
90 26 33 12

Søknadsfrist

18. oktober 2024 Søk på stillinga her

Vi er Tibber, et teknologiselskap med mål om å gjøre det mulig for folk å bruke energi smartere, og redusere strømforbruket over hele verden. Vi utvikler produkter og løsninger som hjelper folk med å redusere eller optimalisere strømforbruket sitt, og har allerede hjulpet over 1 million husholdninger. Nå sikter vi mot mange flere!

Jobben

Brenner du for kundeservice og bærekraft? Trives du i et dynamisk miljø med høyt tempo? Er du komfortabel med forandringer? I så fall håper Tibber at du kan bli en del av teamet vårt.

Som Support Specialist hos Tibber vil du spille en sentral rolle i å levere eksepsjonell service og support til kundene våre, samtidig som du bidrar til vårt mål om å revolusjonere energibransjen. Noen av dine viktigste ansvarsområder vil omfatte:

  • Kundeengasjement: Bygge sterke og varige relasjoner med Tibbers kunder ved å yte kundeservice i verdensklasse gjennom ulike kanaler (chatt, e-post og telefon).
  • Problemløsning: Undersøke og løse kundeforespørsler, bekymringer og problemer raskt og effektivt, og sikre en positiv kundeopplevelse.
  • Produktkunnskap: Utvikle en inngående forståelse av Tibbers produkter, tjenester og teknologier for å kunne gi kundene korrekt informasjon og hjelp.
  • Teknisk støtte: Hjelpe kunder med tekniske problemer knyttet til Tibber-appen, smarthusenheter og energistyringssystemer.
  • Fakturering og kontoadministrasjon: Håndtere faktureringsforespørsler, kontooppdateringer og bistå med abonnement administrasjon.
  • Opplæring: Opplyse kunder om muligheter for energisparing, bærekraft og hvordan Tibbers tjenester kan være til nytte for dem.
  • Dokumentasjon: Opprettholde detaljerte og nøyaktige registreringer av kundeinteraksjoner, tilbakemeldinger og problemløsning i CRM-systemet vårt.
  • Kontinuerlig forbedring: Samarbeide med tverrfunksjonelle team i Tibber for å identifisere prosessforbedringer og bidra til å forbedre kundeservicen.
  • Feedback Loop: Fungere som kundens stemme i Tibber, og bidra med innsikt og tilbakemeldinger for å forme våre produkter og tjenester.

Ideell Profil

  • Du elsker å hjelpe og brenner for å yte eksepsjonell service. Tidligere erfaring innen kundeservice eller et relatert felt er å foretrekke.
  • Sterke kommunikasjonsevner, både skriftlig og muntlig. Henvendelsene vil være på norsk, og vårt bedriftsspråk er engelsk, så det er nødvendig å beherske begge språk nesten flytende.
  • Kunden først-mentalitet. Empatisk og kundesentrisk holdning.
  • Problemløser. Evne til å feilsøke og løse problemer på en effektiv måte.
  • Teknisk innsikt. Trives med å jobbe i et teknologidrevet miljø. Kjennskap til Intercom er et pluss.
  • Interesse for produktene og tjenestene våre. Lidenskap for bærekraft og energieffektivitet er et pluss.

Gjør deg klar for

  • Innovasjon: En måte å endre landskapet i en av verdens viktigste bransjer på.
  • Vekst: En mulighet til å lære mye og flytte grensene for hva du tror er mulig, med mulighet til å vokse både personlig og profesjonelt.
  • Selvstendighet: En selvstendig og ydmyk kultur i et scale-up eventyr.
  • Forsterke: Din stemme er viktig, og vi er en arbeidsplass der latter og støtte blant mangfoldige og inkluderende kolleger er en garanti.
  • Fleksible fordeler: Enten det gjelder helse, velvære, utstyr eller andre goder som er viktige for deg, vil vi gjøre vårt beste for å imøtekomme dine behov.
Tibber - Join the electric revolution Kulturbilde