Lønn- og administrasjonskonsulent

Arbeidsgivar Område Tilsettingsform Del
Gloppen kommune Gloppen Fulltid
Gloppen kommune Logo

Gloppen kommune

Grandavegen 9
6823 Sandane
Sjå bedriftsprofil Sjå fleire ledige stillingar frå denne bedrifta

Kontakt

Benedicte Moritsgård Refvik
91839375

Søknadsfrist

20. oktober 2024 Søk på stillinga her

Gloppen kommune søkjer ein dyktig og engasjert konsulent til vår økonomiavdeling. Som tilsett i økonomiavdelinga får du bli del av ei avdeling med eit variert ansvarsområde (lønn, rekneskap, budsjett- og økonomistyring, fakturering, innfordring og innkjøp).

Stillinga blir utlyst som ein konsekvens av ei intern rekruttering. Du vil difor ta over oppgåvene til ein tilsett som skal over i ei ny rolle innanfor rekneskap/innfordring på avdelinga. I tillegg er det kome til ei ny oppgåve knytt til bemanningsplanlegging og utarbeiding av turnusar innanfor sektoren helse og velferd. Denne kjenner vi ikkje heilt omfanget av. I den første tida vil arbeidsdagen difor i størst grad vere prega av lønnsrelaterte oppgåver.

Som lønn- og administrasjonskonsulent får du anledning til å både jobbe sjølvstendig med enkelte arbeidsoppgåver, samt i stor grad ha kontakt og yte støtte til leiarar og andre ute i einingane.

Vi ser etter deg som er nysgjerrig på/har store interesse for lønnsfaget. Har du ikkje relevant erfaring/utdanning har vi tru på at nødvendig kompetanse kan tilførast dersom du har rett innstilling og god arbeidsmoral.

Sjå fullstendig utlysing og søk på stillinga her

WcID: 4864484797