Arbeidsgivar | Område | Tilsettingsform | Del |
---|---|---|---|
Gloppen kommune | Gloppen | Fulltid |
Gloppen kommune søkjer ein dyktig og engasjert konsulent til vår økonomiavdeling. Som tilsett i økonomiavdelinga får du bli del av ei avdeling med eit variert ansvarsområde (lønn, rekneskap, budsjett- og økonomistyring, fakturering, innfordring og innkjøp).
Stillinga blir utlyst som ein konsekvens av ei intern rekruttering. Du vil difor ta over oppgåvene til ein tilsett som skal over i ei ny rolle innanfor rekneskap/innfordring på avdelinga. I tillegg er det kome til ei ny oppgåve knytt til bemanningsplanlegging og utarbeiding av turnusar innanfor sektoren helse og velferd. Denne kjenner vi ikkje heilt omfanget av. I den første tida vil arbeidsdagen difor i størst grad vere prega av lønnsrelaterte oppgåver.
Som lønn- og administrasjonskonsulent får du anledning til å både jobbe sjølvstendig med enkelte arbeidsoppgåver, samt i stor grad ha kontakt og yte støtte til leiarar og andre ute i einingane.
Vi ser etter deg som er nysgjerrig på/har store interesse for lønnsfaget. Har du ikkje relevant erfaring/utdanning har vi tru på at nødvendig kompetanse kan tilførast dersom du har rett innstilling og god arbeidsmoral.
Sjå fullstendig utlysing og søk på stillinga her
WcID: 4864484797