Bremanger kommune Hovedbilde

Økonomikonsulent

Arbeidsgivar Område Tilsettingsform Del
Bremanger kommune Bremanger Fulltid

Bremanger kommune har ledig 100 % fast stilling som økonomikonsulent.

Stillinga er plassert i økonomiavdelinga, og arbeidsplass er rådhuset i Svelgen.

Økonomiavdelinga har ansvar for mellom anna budsjett, rekneskap, fakturering, innkrevjing, finansforvaltning og eigedomsskatt og er ein sentral støttefunksjon for dei sektorane og einingane i kommunen.

Arbeidsoppgåver

  • Sakshandsaming og oppfølging innan eigedomsskatteområdet

  • Vederlagsberekning for omsorgssektoren

  • Sakshandsaming, Husbank-ordningane

  • Fakturering og innkreving

  • Medansvar for å følgje opp og halde ved like økonomisystemet

  • Medverke til kontinuerleg effektivisering av budsjett- og rekneskapsarbeidet

  • Medverke til å utvikle og forbetre rutinar og reglement

Kvalifikasjonar

  • Relevant utdanning på minimum bachelornivå med hovudvekt på økonomi

  • Godt språk, norsk både munnleg og skriftleg

  • Gjerne erfaring frå økonomiarbeid i offentleg eller privat verksemd

Personlege eigenskapar

  • Har evne til å organisere arbeidsoppgåvene og halde fristar

  • Kan arbeide sjølvstendig og i team

  • Har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner

  • Er nøyaktig og tek initiativ til forbetringsarbeid

Vi tilbyr

  • Eit godt fag- og arbeidsmiljø med varierte oppgåver

  • Løn etter kommunalt avtaleverk

  • Gode pensjons- og forsikringsordningar

  • Høve til kompetanseheving og vidareutvikling Bremanger har elles mange attraktive ordningar for nytilsette og tilflyttarar, sjå rekrutteringstiltak

Bremanger kommune Kulturbilde