Spanande prosjektstilling i utviklingsorientert kommune.
Bremanger kommune er i utvikling, og for å dekke behovet for arbeidskraft i kommuneorganisasjonen og næringslivet har kommunestyret vedteke å etablere eit tilflyttarkontor, i første omgang som eit tre-årig prosjekt. Prosjektleiar rapporterer til kommunedirektøren.
Tilflyttarkontoret skal:
- Hjelpe tilflyttarar å finne seg til rette i Bremanger – i arbeid og fritid
- Vere sentral informasjonskjelde og støttefunksjon for einskildpersonar og familiar som vurderer å flytte til Bremanger
Kjerneaktivitetar:
- Profilering og omdømebygging
- Kople kandidatar med relevante bedrifter m.o.t. kompetanse
- Velkomst for nytilflyttarar
- Fasilitator for sosiale møteplassar
Arbeidet skjer i tett samarbeid med kommuneorganisasjonen.
Kvalifikasjonar
- Relevant utdanning, minimum på bachelor-nivå
- Erfaring frå arbeid med profilering/omdømmebygging
Personlege eigenskapar
- Du liker å arbeide med menneske
- Du må kunne jobbe sjølvstendig, men og i team
- Du er resultatorientert, fleksibel og løysingsorientert
Vi tilbyr
- Ei sentral rolle i utviklinga av kommunen
- Meiningsfulle arbeidsoppgåver og eit inkluderande arbeidsmiljø
- Høve til kompetanseheving og vidareutvikling
- Konkurransedyktige vilkår
- Gode pensjons- og forsikringsordningar